کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

کانال تلگرامی کنکور96

داوطلبان کنکور کاردانی هنرستان های شاخه فنی حرفه ای و کاردانش سال 1396 سراسر کشور

کانال تلگرامی @KonkorFani96

با هدف حمایت، پشتیبانی و اطلاع رسانی به شما هنرجویان عزیز ایجاد شده است.

این کانال به صورت تخصصی به کنکور کاردانی پیوسته رشته کامپیوتر خواهد پرداخت و شامل مطالب زیر است:

اخبار کنکور کاردانی پیوسته (سراسری/آزاد/علمی کاربردی)

کتب تالیفی درخصوص کنکور کاردانی پیوسته

آزمونها و کنکورهای آزمایشی

خلاصه مطالب درسی کنکوری

پاسخ به سوالات درسی هنرجویان

مشاوره به هنرجویان رشته کامپیوتر

 

این کانال را به سایر هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران معرفی کنید.

کانال تلگرامی @KonkorFani96

نظرات 15 + ارسال نظر
پریاقاسمی لگرانی پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 19:56 http://@KonkorFani96

سلام خسته نباشین من امسال کنکوردادم خیلی سخت بودقبول نشدم میشه سال بعدروآسانتر کنید راحت بتونم جواب بدم قبول شم برم.

زکیه سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 14:43

سلام خسته نباشین من امسال کنکور دادم ولی قبول نشدم میشه منابع کنکور کامپیوتر 96 رو بهم بگین

زهرا جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 13:31

واقعا کنکور کامپیوتر سخت بود مخصوصا بانک و برنامه سازی .ولی سیستم و مبانی خوب بود شبکه ام متوسط درمجموع خ سخت داده بودن

فاطمه چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 19:09

سلام من امسال کنکور دارم خیلی استرس دارم کنکور ۹۷ چجوریه من یازدهمی هستم سیستم جدید چجوریه

سلام
شما سال بعد پایه 12 هستی. کنکور شما 98 است.

حدیث یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 16:21

سلام منک خیلی سخت نبود من کنکور دادم عضو ی کانال تلگرامی کنکور کامپیوتر بودم بااینکه وقت زیادی نداشتم و نمیتونستم همه کتاباررو بخونم توی اون کانال کتابارو ب صورت خلاصه تونستم بخونم هیچ امیدی هم واسه قبولی نداشتم بااینک رشتمم کاردانش بود قبول شدم امیدوارم ک سال اینده شماهم قبول بشین استرس نداشته باشین و اون سوالایی ک مطمیُن هستین فقط جواب بدین موفق باشین

رویا سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 14:29

سلام من دوساله کنکور ندادم میخوام امسال کنکور بدم میشه توضیح بدید کنکور امسال چطوریه اخه فکر کنم کتابا تغییر کرده

سلام
به کانال تلگرامی مراجعه کنید
@KonkorFanni

Ali سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 14:47

سلام من پارسال کنکور داشتم نتونستم کنکور بدم رشته کامپیوتر امسال میخام کنکور بدم ...کتابا ک تغییر نکرده ؟

سلام
کتابها تغییر نکرده است.

Maryam چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 19:00

سلام .درسته میگن رشته کامپیوتر شانس قبولی دانشگاه دولتی بسیار بالایه؟

مصى عابد شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 19:31

من پارسال کنکور دادم ولى رتبه ام خیلى زیاد شد امیدوارم که امسال بتونم قبول بشم من عضو این کانال میشم امیدوارم که جواب بده
آیا تو این کانال pdf هاى تمام درس هارو داره؟
؟؟

امسال کنکور بدون آزمون و براساس شرط معدل است.
به کانال کنکور فنی مراجعه کنید

مصى عابد چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 20:33

سلام امسال بدون آزمون و به شرط معدله. یعنى امسال نمیشه, کنکور بدم.میشه واضح تر بگین؟؟؟؟

سلام
بدون کنکور است یعنی براساس سوابق تحصیلی

مصى عابد چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 20:54

سلام میشه دقیق تر توضیح بدین.امسال بر حسب معدله یعنى چى؟یعنى امسال کنکو ر فایده نداره

مصى عابد پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 12:54

سلام بر اساس شرط معدله ؟؟؟میشه توضیح بیشتر بدین؟ممنون

به کانال تلگرامی مراجعه کنید
@konkorfanni

Zahra یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 19:30

سلام من پارسال کنکور دادم ولی قبول نشدم امسالم قراره کنکور بدم ولی متوجه شدم که شما گفتین امسال شرط معدله پس چرا کنکور میدیم؟میشه بیشتر توضیح بدین اخه پارسالم میگفتن هست ولی نبود

سلام
کنکوری نیست.
فقط ثبت نام و شرط معدل هست

fati دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 20:02

سلام سوابق تحصیلی 3 سال هست؟ یا دروس نهایی که قراره سال دوازدهم بدیم؟من معدلم خوب نشد در حد 17-18 البته یازدهمم مجموع دوسالو میگم
بعد اینکه من اگه معدل سال سومم20 کامل بشه میتونم رتبه مو زیر150 بیارم؟

سلام
در خصوص کنکور کاردانی سال 98 تا امروز هیچ تصمیمی توسط سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش گرفته نشده است. و چیزی مشخص نیست.

یوسف جمعه 5 بهمن 1397 ساعت 16:22

سلام من دانش آموز سال دوم دبیرستان رشته کامپیوتر فنی و حرفه‌ای هستم . میانگین معدل من تا حالا ۱۷ شده اگر سال سوم معدلم بالای ۱۹ باشه میتونم رتبه دو رقمی بیارم ؟؟؟؟؟ و کنکور میدیم یا ن اگه میدیم معدل چن درصد تاثیر داره؟؟

سلام
تا امروز چگونگی پذیرش هنرجویان هنرستانی در دانشگاه مشخص نشده است.
با توجه به اینکه امتحانات نهایی برگزار نمیشود، نمرات داخلی برای کنکور اهمیتی ندارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد