کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

مرحله‌استانی‌جشنواره‌روشهای‌فعال‌تدریس

مدارک هنرآموزان رشته کامپیوتر شرکت‌کننده در جشنواره روشهای فعال تدریس شاخه‌های فنی‌حرفه‌ای و کاردانش به گروه سنجش و ارزشیابی ارسال شد.

تاریخ برگزاری جشنواره در سطح استان و فیلمبرداری از ارایه شرکت‌کنندگان روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت 91 از ساعت 8 الی 12:30 می‌باشد. روز شنبه از طرف سرگروه فنی‌حرفه‌ای یا سرگروه کاردانش با نفرات منتخب نهایی تماس گرفته شده و از ایشان برای ارایه در حضور داوران (داورتخصصی-تکنولوژی-روانشناسی-روش‌تدریس) و هنرجویان در کلاس درس دعوت شده همچنین مکان برگزاری جشنواره به اطلاع ایشان خواهد رسید.

در پایان مرحله استانی، مدارک و فیلم ارایه نفر برتر شهر تهران به دبیرخانه کشوری کامپیوتر برای شرکت در جشنواره در سطح کشور ارسال خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
هنرآموز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 17:15

با سلام
برنامه کامل ۱۶ نفری که در سطه استان روش تدریس ارائه می کنند را لطفا اطلاع رسانی نمئید.منظور از اینکه شنبه به ۵ منتخب می گوئید تا آنها ارائه انجام دهند چیست؟شما رو چه معیاری این۵ نفر را از بین ۱۶ نفر انتخاب کرده اید؟

مدارک 16 هنرآموز شرکت‌کننده (حکم کارگزینی–طرح‌درس–نتایج‌داروی‌مناطق-CD برنامه-فایل‌های ارایه-شماره همراه و سایرموارد) در اختیار "گروه سنجش و ارزشیابی" قرار گرفته و ایشان با تماس با همکارانی که مدارک ناقص دارند و بعداز بررسی و داوری اولیه، اسامی 5 نفر را برای ارایه حضوری اعلام می‌کنند. (زمان ارایه حضوری برای هر نفر 40 دقیقه است) گروه آموزشی فقط وظیفه اطلاع رسانی دارد.
هر منطقه می‌بایست فقط یک هنرآموز شاخه فنی‌حرفه‌ای و یک هنرآموز شاخه کاردانشی به اداره کل معرفی می‌نمود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد