کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران
کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

کامپیوتر فنی‌، حرفه‌ای و کاردانش

وبلاگی مستقل برای اطلاع‌رسانی و تعامل بین هنرآموزان و هنرجویان رشته کامپیوتر سراسر ایران

تهیه نرم‌افزارهای درسی

یک عدد DVD شامل نرم‌افزارهای Windows Server 2008 و Debian Squeeze 6 و VMware Workstation 8 و Netsupport 10  توسط یکی از هنرستان‌ها تهیه شده است. جهت سفارش (حداقل به تعداد 10 عدد) تا 25 بهمن با شماره‌های 52 29 40 66 یا 2049478-0912 تماس حاصل فرمایید.

نظرات 8 + ارسال نظر
همکار یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 23:00

با سلام و خسته نباشید.من نرم افزار wamp رو دانلود کردم. تو کتاب بسته ها هم چیز خاصی نگفته.فقط دستورات رو توضیح داده.میشه به ما هم بگین چه خبره؟؟من که حالیم نشد با این نرم افزار چیکار کنم. آیا با هر ویندوزی میشه کار کرد؟من تو ویندوز سون نصب کردم یه برنامه ساده هم نوشتم اما چیزی ندیدم.کسی می تونه در راه خدا یه کمکی به ما بکنه.تشکر

یه همکار دیگه سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 17:31

سلام
خب بنده ی خوب خدا شما که بلد نیستی چرا این درس رو برداشتی؟؟؟
آخه اگه دلت برا خودت نمیسوزه به اون شاگردای بیچاره یه رحمی میکردی و رک وراست میگفتی این درسیه که من نمیتونم درس بدم.
چیزی نمیشد که ، فقط شاید یکی که بلد بود اون درسو برمیداشت.
کلاس که جای یادگرفتن معلم نیست !!! معلم باید چیزایی رو که بلده به هنرجوها درسه بده نه اینکه خودش تو نصب برنامه بمونه!!!
ببخشیداااا

شاید کسی تو هنرستان ایشان بلد نبوده و این همکار خوب ما مجبور به انتخاب این درس شده باشد.

طزری چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 21:17

همکار محترم پس از نصب و راه اندازی نرم افزار Wamp، باید آیکن این نرم افزار در نوار وظیفه قرمز نباشد و فایل php رو حتما در فولدر www که در محل نصب wamp وجود دارد، ذخیره کنید. مثلا اگر اسم فایلتون test.php هست برای اجرای اون در قسمت آدرس مرورگر خود بنویسید http://localhost/test.php

همکار پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 00:32 http://fanamoz.blogsky.com

با سلام و تشکر از اطلاع رسانی های شما. من تماس گرفتم برای دریافت dvd اما ماشاالله هنرستان ...

میثم پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 05:49

سلام میشه لینک دانلود wampserver رو بزارید ؟

لینک مستقیم:
http://s2.picofile.com/file/7602928595/WampServer2_1e_x32.exe.html
پست مربوط:
http://gcftehran.blogsky.com/1391/10/11/post-186/

همکار پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 13:43

با سلام و تشکر از راهنمایی خوبتان. اولا اگه به فکر دانش آموزان نبودم اینجا پیام نمیذاشتم. در ثانی اگه همکارهای دیگه بلد بودن از اونا می پرسیدم و ثالثا امکانات موجود در شهرستان ما رو با امکانات تهران یا سایر شهرهای بزرگ مقایسه نفرمایید(خدا وکیلی اگه برای شما دوره نمیذاشتن می تونستی تدریس کنی؟؟ یا شما مادرزادی مهندس کامپیوتر هستی یا طبل تو خالی).

یه همکار محتاج احترام جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 11:28

با سلام
من به نوبت خودم از طرف اون همکار (یه همکار دیگه) از شما همکار معذرت می خواهم.

جواب شما باید یه سری مطلب باشه تا اون حرفا

عزیزم منی که چیزی رو درس می دم باور کن ذره ذره جم می کنم
و از نظر همه و سایت ها و وبلاگ ها کمک می گیرم.

ارادتمند یه همکار محتاج احترام

من همان همکار محتاج دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 21:36

با سلام به تمام همکاران محترم بخصوص سرکار خانم مهندس طزری که واقعا گره از مشکلم باز کردن .موفق و پیروز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد